Input:

CRM - starostlivosť o klienta

13.3.2020, , Zdroj: Verlag Dashöfer

12.6 CRM – starostlivosť o klienta

PhDr. Ján Barica

CRM alebo Customer Relationship Management, po slovensky riadenie vzťahov so zákazníkmi, je dobre známy pojem v obchodnej praxi. Veľmi často sa spája so softévorými nástrojmi, ktoré sú z hľadiska prehľadnosti, informovanosti a komunikáciou so zákazníkmi nevyhnutnou podmienkou. Riadenie vzťahov so zákazníkmi v zmysle starostlivosti o nich je často spájané len s nástrojmi marketingovej podpory predaja, čo je dôležitá aktivita na podporu dobrých obchodných, a veľmi často aj osobných vzťahov.


CRM je širšia oblasť užitočných kontaktov so zákazníkmi a neobmedzuje sa len na počítačový softér, darčeky a spoločenské akcie. Je to, obrazne povedané, filozofia prístupu k zákazníkom, v ktorej vnímame fázy vzniku, priebehu a aj ukončenia vzťahu.

V tejto kapitole ukážeme metódy a nástroje vzťahov so zákazníkmi, pomocou ktorých si môžeme vytvárať a prehlbovať dobré vzťahy s kľúčovými aj menej významnými odberateľmi, zákazníkmi alebo

 

 Váš názor
Čo by ste zmenili na tomto portáli?
 Úspešne odoslané
Input: